i am*
since 15 Nov 08. |
Sunday, 11 October 2009 Whoah! Blog sayer mcm da byk abuk gtu kn?! Kecian eh. Bulan syawal sibuk beraye. Computer pn tk sentuh. Fuh.Power. Klau exam week mcm ni kn gerek. Ah.So... TODAY.11/10/09. Lawakn no. die?! Kak Nurul (2nd cousin), jd pengantin baru.Hehehe! She's the first cousin to b married among us! Duh.She's the oldest. Oh.Td ade TIGA majlis perkahwinan @ kawasan stu. Power.Kompang lepas satu,satu. Kecoh gedegak. There's nothing much to b done since there's kendaratzzz. OH.& Kak Nurul look damn gorgeous. Alhamdulillah the majlis went pretty smoothly. Oh.& all the nenekz were damn cute. Sitting one corner tgther. Da la muke satu2 sebijik. Klau amik gmbr pn baik.Tp aku lupe.Hohoho! Nenek Ju sungguh klaka hari ini. Oh n Alia da potong rambot. Prettyyyy! ^^ Wah.I've spent the whole day at Tampines rewang2 but I'm not that tired nor sleepy. Slalunye da tdo eh... LOL.mentang2 bsk tk skolah.Huhuhu! Eh,sedih tau da habis skolah. Da tk dpt dudok dlm class lepak2 ngn PU2AL. & all the ustazahs.I'm gonna miss you. All the moments.Itu lah satu2 nye skolah yg aku pergi dr Primary 1 smpi Pre-U 2! 12years of learning journey.Imagine that. Sedih tau hati nk tgglkn skolah.Kenangan2. Besooooook. Ah.Another day will be spend w my secondary frens.Lovely frens. Jalan raye ngn korg2.Sungguh tk sabar. Rindu tau! Raye da nk habis tp mash jln jgk.Haha! Tkpe.Syawal masih ade. Haha!Ape nk jd. Mentang2 da tk sch tros enjoy eh?! Neahhh.I'll spend the other free days w books kay?! Ok,I think there's nothing much to say anymore rite now. I'll update when I'm free. I'm trying to get away frm computer actually,since A level is coming. OMG.OMG.OMG! K la.Bye. Imy & Ily. *winks*
|
Walkaways* Alyn Amalina Ash AtiQah Azhar Diyanah Syahirah Faizah Hidayah Ilyana Jaja Keen Khazanah Liyena Marni Nabilah Maryna Mimi Mizuki Nadh Nadz Nurul S4G07 Sakinah Shaiful Syadin Yasmeen Zarifah |